May 18, 2012

Crush to them :)

Annyeong Haseyo :3

kehadapan anda sekalian,
hari ini amat panas sekali. Semua mengeluh tak terkecuali-kan aku. Penat dari kolej berperang sama nyonya cina itu untuk di beri rumah yang selayaknya untuk 9 orang manusia , aku pulang dengan mata separa tertutup. Sangat penat. Amat sangat.


Kehadapan anda sekalian,
Terkebelakang ini, sangat menduga jiwa. Dan segala ujian itu menimpa sama orang yang paling aku sayang. Rapuh melihat dia tidak betah dengan ujian itu, aku jatuh dan teresak sendiri. Tapi IBU TETAP IBU. Kalau sekali aku hulur tangan untuk bantu angkat beban itu, seribu kali dia akan menolak dan menegah. hmmmmmmmmmm. Jadi aku diam-kan dan doa sama Tuhan moga di-kuatkan hatinya. Amin.


Kehadapan anda sekalian,
Terkebelakang ini, kenapa rasa kosong ? kenapa rasa terkurang sesuatu di mana-mana ?

*hela nafas panjang dan dalam.


.....dan terkadang kita merasa kita sudah puas ketawa, tapi mempunyai perasaan sebegitu adalah amat menyentuh jiwa. Halus sahaja tapi bisa merenggut keseluruhan kegembiraan. Apa sebenarnya yang aku cari dalam hidup ? Apa sebenarnya ?



Kalian pasti tahu ini cerita apa. Ya. Saya aku-kan sebelum ini saya bukan korean-fan. Cuba-lah lihat satu dua episod, pasti kau pun kerasukan macam aku. 4 subuh masih bisa bergadang depan laptop sampai semua budak rumah tergeleng sama aku. hehe, biarkan-lah kawan. Ini sumber yang bisa buat aku ketawa tersembur meruak gegak gempita bersebaran ke pelusuk rumah. Cuma ini kawan, cuma ini. Jadi biarkan aku jadi panda hitam okiee. RUNNING MAN, DAEBAKKK !! :D


*panda hitam kan cute* :3






 Haroro oppa, please be crazy people forever ok. Send my regards 
to Kang Gary Oppa <3 and the rest RM member :)

daeebakk !!




2 comments:

  1. perhaps you want to see this.its totally funny.
    http://www.youtube.com/watch?v=AIcuaQ2dHew

    ReplyDelete
  2. i've already seen it my friend. never thought sparta jong kook have that soft voice. hahahahahaha

    ReplyDelete

dojudge.