September 7, 2013

Somewhere.

0100 am. Cold night.

It has been almost 8 hours in the bus and all way to here, I was totally exhausted. My soul totally drained but my mind was flooded with thousand of question bout my life. There is too much to think and I really feel so suffocated now. I REALLY WISH I COULD SLEEP and forget the problem but I can't. I just can't, darling. I hate myself so much right now. Hoping that I'll rock in my world but I loss my strength and faith at the end. Fuck me.


Terkadang merasakan yang kau selalu bisa berdiri tapi sebenarnya kau jauh dari hakikat itu; adalah amat melemaskan. Perasaan seperti membunuh jiwa sendiri dan terhilangkan arah. Aku jadi bingar.

Di satu sudut lagi yang aku rasakan ; menumpang di bahu orang lain untuk terus hidup. I used to be someone that never cling or bargain for others. Sampai berperah darah pun aku sanggup, semata untuk tidak meminta dan mengemis. But there certain times that I need their help and it really hurt me so deep because I hate to burden up people at the first place. Tapi kebanyakan mereka tidak khatam dengan sifat aku. Bila aku suarakan bahawa aku akan bayar budi mereka suatu hari, seperti mencalit tahi di muka mereka tetapi dalam masa yang sama mereka paksa aku telan bulat-bulat budi mereka yang buat aku rasa jadi daging menumpang dalam jiwa aku and the worst part, I HAVE TO LIVE WITH THE GUILT INSIDE ME FOR THE REST OF MY LIFE.

susah untuk fahamkan semua orang. perit untuk penuhkan hati semua orang dan sungguh aku katakan, aku penat. Jangan salahkan aku satu hari nanti jiwa aku mati untuk terima budi kalian kerana aku BERASA TERBEBAN. Dan perasaan itu membunuh aku hari-hari. Sedikit demi sedikit.

Mati rasa ; aku jadi denial untuk segalanya.

Pardon me.

No comments:

Post a Comment

dojudge.