December 25, 2013

Orang hijau.

Hey freak.

It been ages I never wrote here since I left my student life for almost 7 month ago. How time flies so fast and thousands of steps that we took in our life ; we still looking at the old us. Tough truth, huh ?


4 bulan, hampir 4 bulan aku jadi hamba kerajaan. * goverment servant, i guess* Perit. Satu perkataan yang mampu wakilkan untuk semua yang aku galas selama itu. Sekarang pun masih palat sebenarnya. Hari-hari berhadapan dengan stress dunia yang sepertinya tiada penghujung walau selama mana kau berlari dan lewati. Berjuta kali juga aku mengeluh dan jatuh. Tapi aku tahu Tuhan sayang aku sebab pahit mana aku telan, sakit mana aku tahan, masih ada ibu yang selalu usap kepala aku dan tenangkan aku sambil tepuk bahu aku untuk bangkitkan aku supaya terus berdiri. Alhamdulillah, I passed the tough first month there after dig and squeeze harshly my tears. But I'm fine because I always said; my family is my backbone and that the only reason I've keep survive. Tapi terkadang aku rasa lemas dan seperti mahu mati lagi. Untuk berhadapan semua itu setiap hari ; -- melayan palat orang lain yang terpaksa kau iyakan, aku sudah tidak tahan but I didn't have any choices man so I have to face this shit alone.

Jauh dalam hati, yang paling terdalam, aku tahu. Bukan sebab dunia kerja aku yang buat aku jadi bingar dan bodoh terkadang tapi sebab sesuatu hal itu. Rasa yang indah buat manusia lain terbang tapi sial buat aku. I don't know how to put a words how exactly I felt about but honestly it killing me. What makes me so dumb is; I'm bruising here everyday with feeling that I have to carry inside while he just enjoy the show making like he never shed a shit between us. It hit me hard when people ask about someone whom I gave my heart with and the picture in my head is always YOU, dumbass. Sometimes I wish I could erase you permanently but I can't. I just can't.

p/s : Kadang-kadang aku harap kapsul masa wujud so that I can go back to the times that I could slap your face so hard and pretend I didn't know, exactly at your face, pakai kuali. HAHAHAHA.

Goodnight, weirdo.

No comments:

Post a Comment

dojudge.