September 1, 2013

Sikit hari lagi.

1700 hours at hectic evening. 

I was wasting my time wandering around alone in this town because I got nothing to do at home. Heading to cyber cafe and sit here like a dumb. Its getting late but still I don't feel wanna going back so I was typing out this ;

I'm fine. 
It almost a month I've been here since last Ramadhan. There is nothing much happen. Typical life and it was repeated day by day and I'M GETTING BORED. Perhaps it just my feeling or maybe because I can't stand any anger no more because it hurt me at the first place. I'm getting sick of everything and I can't resist for uncounted times. It end soon perhaps since I'm gonna leave everything again. Fuck all problems I'm going out of here. 

Aku muak dan jijik dengan perangai bangsat kalian yang meludah sesama kalian. Terkadang ingin aku hamburkan hakikat tepat ke muka kalian agar kalian terbangun dan sedari yang kita semua sedang membusuk dengan palat kita yang CUMA AKU BETUL. Kau semua boleh pergi mampus sebab aku sudah muak jadi orang tengah yang korban jiwa aku untuk cuba fahami keduanya. Tapi sudahnya aku sendiri yang mula hilang normaliti. Aku angkat tangan lalu aku serah bulat-bulat dengan Tuhan agar di buka hijab kalian  untuk kenal tahi sendiri. 


Semoga hidup baru bakal aku tempuh adalah jalan terindah buat aku. Semula membina hati yang gagah untuk hidup dengan tangan dan kaki sendiri. Semoga Tuhan bekalkan aku pertolongan saat aku mula jatuh. Semoga manusia baru yang bakal aku temui manusia yang penuh cinta dan murni hati mereka. Semoga segalanya indah semoga segalanya bahagia. God bless :) 

Spread love. 

Big hug,
Manusia marah yang rindu sama laut dan langit biru. 

No comments:

Post a Comment

dojudge.