June 26, 2013

I'm suck at saying GOODBYE.

0156 at am. Cold night here and I play the You me at six - crush.

Lying here on empty room, staring on orange paint walls, my mind floded with old memories right now. Currently I was stay at my sister house for a certain time before I really going back to land below wind; Sabah. My other housemate leave the house as early as yesterday. God, my mind can't stop think about our time together. 3 year means a lot for me, though.


3 hari lepas.
Aku dengan Bren pijak juga tanah bumi Perlis. Sawah padi yang terbentang luas, hijau yang menebar dengan tren yang bergerak laju, aku puas. 10 jam perjalanan begitu berbaloi untuk aku yang dahaga penggembaraan begitu. Beribu memori aku kutip dan semat kemas-2 dalam hati. Terima kasih daun keladi untuk 2 orang kawan bren yang bawa orang sakai macam kami jelajah satu Perlis. Puas yang amat, terima kasih sampai langit tujuh. Balik tawau cari aku. Sama-2 orang tawau senang belanja nasi gondrong sudaaaahhhh. Tamat cerita Perlis, kami kembali ke KL. Sampai KL, bagi peluk dan bye yang last untuk bren. Sedih tapi aku sembunyikan.


Semalam.
Aku awal-2 pesan dengan housemate, hari ini adalah hari terakhir. Jadi aku bagi peluk dan bye yang last untuk mereka. Aku sedih tapi aku sembunyikan. Capai beg dan aku tinggalkan tempat yang paling banyak ajar aku jadi perempuan tabah untuk terus hidup.


Sedih tapi aku sembunyikan.

-----Aku paling bodoh buat ucapan perpisahan tapi yang pasti kendian aku yang paling sedih. Beribu yng berbukh di hati tapi 2 patah yang aku muntahkan. Aku cuma mahu mereka tahu, how wrecked or bad-ass I could be but deep inside you guys always be my friend and believe me, memory bring us together. So, forget me not. I beg you.


2 minggu cepatlah berlalu. Aku cuma mahu pulang dan terbang bersama kenangan. Stand up kid, it going to be more tough after this in your life.


Stay postive. You always gonna make it.

No comments:

Post a Comment

dojudge.