April 15, 2013

cerita kedai kupi.

Cerita Trial exam dan final.


Hari ini paper percubaan Malaysian Nursing Board dan paper final untuk communicable disease. Aku kan budak rajin. Hafal 2000 soalan aku lagi sanggup daripada buka balik kitab anatomy and physiology start study satu-satu. *Eihhhh, memang takkkkkk lahhhhh ! *

So, overall tadi semua Alhamdulillah berjalan lancar dan kancar. Uhh, whatever. Malam ni malas jaga bait ayat dan susunan wacana. Adalahh dalam beberapa soalan tu jelas terpancar jawapan dengan siap huruf mana kena highlight pun aku ingat. Mintalahh boleh pass shoot 80 soalan betul kalau tidak, selamat tinggal 250 ringgit ! Paper comm aku hentam sehabis bisa sebab aku time jawab paper aku punya kepala kalau kira dekat 25 kali sudah terhampas atas meja sebab tahan mengantuk. So, aku jawab ala kadar. Mampuslahhh.


Besok pagi praktikal lagi. Wad orang beranak. Rasa malas sebab mood berperang study kononlah study belum habis lagi. Masih penat lagi otak dengan perasaan ni tapi harus di gagahi jugak. No choices man, they leave you no option. Yang sial dan khinzirnya jumaat ini ada repeat OSCE sebab mostly of us failed on those station and guess what, hari itu adalah hari saya terbang ke Tawau selepas lebih setahun lebih tidak balik ! Bravo. Shaitooooon nyaaaaaaa. Nasib baik Puan Marlina terbang ke sini untuk seminggu. Belum lagi check-in dia punya flight, duit pulakk cukup-cukup. Adeiiii.


Sebenarnya dalam fikiran aku sekarang ; mana semua 1200 aku hilang ? Ok, let's review.

1. Vans shoes- RM 150
2. Tribal bag at pasar seni- RM 45
3. Varsity and Tshirt class- RM 100
4. Tudung datin kirim tapi tidak jadi balik- RM 100
5. Others- RM 400. Goshh.


Habis duit satu ribu terbang begitu jak. Oh ya tadi terbang RM 60 beli barang online. Hikhikhik. Ahh, Watevaaaa.


Ini gambar tadi lepas exam. Semua muka eksaited padahal dalam hati risau pasal kertas.

15 april 0500 hours.


ok, good night dreams and hope ! :)


I need you money, money, money. So bad. 

No comments:

Post a Comment

dojudge.