February 26, 2013

Hari untuk mengeluh.

Apa hari aku tak mengeluh. Hari-hari aku mengeluh. Romi, patung aku pun dah penat dengar aku mengeluh. Apa benda yang aku tidak mengeluh. Kadang-kadang aku penat jadi diri aku yang ini tapi jadi diri yang lain lagi penat.


Dah dekat seminggu elaun keluar. Tapi aku kan boros. Habis semua aku pajak. Aku dah bajet bulan ini separuh masuk dalam saving. Haram jadah, jangan cakap simpan saving tu pun samapai separuh aku belanja. So cover balik saving semua yang aku dah pakai tambah lagi monthly expenses, dah tinggal duit makan 2 minggu je. Apa nak jadi dengan aku.Perangai macam ni tak bole pakai bro. Susah esok lusa nanti dah ade kerja tetap gaji every month habis dekat shopping tapi tak beringat pun nak simpan. Aku sedia maklum sifat aku yang ini. Susah nak kikis lah tapi memang kalau dah sampai kritikal duit aku dekat Bank, baru lah aku nak menyesal tahap nak mampos.

#Kali ni aku post mencarut sebab aku tahu takkan ade orang nak tengok or even baca post aku. So, whatever maybe laaaaahhhh.



muke tak bole blahh ponteng kelas.



poyo.

dia ni dulu ketua poyo area KL. 

ni geng poyo yang dikehendaki polis.


No comments:

Post a Comment

dojudge.