January 7, 2012

Waves of heart.

There you are, sunday comes again. Its a lovely day with bright sunny day. Perfect day for outing but I rather stay at home and sit in front of television with my lappy online for one whole day. Moneyless indeed so no reason for me to find the mood for hanging around in mall unless I'm flood with money. Plus i'm not a shopaholics either. I guess. hahahahaha.

I do love ocean so much. I do not know why but there was a good feelings having your time at the beach. Feel free and like all your problem is blow away along with the perfect winds. Waves, wind, sand, blue sky ........
It seems like they know what inside my heart. hmmmmmm.


Betul lah. kadang dalam hidup beribu yang kita pinta cuma berdikit Tuhan beri. Ada sebab sayang. Ada sebab. Kalau semua pun di beri Tuhan setiap yang kita minta takutnya nanti kita kufur dan bongkak sama nikmat. Memadai di beri yang perlu . Tapi masih ada manusia yang rakus dan lupa terima kasih sama Tuhan. Moga aku mahupun kau bukan dalam golongan itu. Aminkan doa aku, kawan. 

Jiwa blues kiraku. yang merasa sunyi terasa kosong walau keadaannya ketika itu gegak gempita dengan ketawa sendiri itu signal sudah sampai seru ingin diwujudkan seseorang dalam hidup. Tapi terkadang cuba di tipu perasaan dan memaksa untuk memahami bahawa bukan semata kau berdiri untuk benda remeh-temeh itu. Jadi biarkan. Merasa sunyi seketika adalah normal dan tipikal. Bukan sekali dua kau begitu bukan. Kau sendiri tegaskan hari itu bukan ini yang kau kejarkan. Jadi buktikan oh perempuan. Buktikan ! 


Ini lagu Tegan feat something. antara bunyi aku suka ketika ini.


oh,ya ! Terima kasih untuk cath kerana realitikan kemahuan yang aku simpan yakni rindu sama laut. Lama juga kami bersosial di tanjung aru cuti hari itu. terasa puas untuk segalanya. Dan di bawah ini aku kongsi rupa hodoh aku dengan laut indah bersama dua sahabat yang aku kenal satu tahun stgah yang lalu. 
I do have the blast, man :)


laut indah. aku edit sampai jadi hijau. hemm




dari kiri: sumandak tuaran, perempuan gila, dan liang moi. 




lame art i guess. big foot.




jeeeezzzz.




taken by ead. she has magic hand. gahh. 

No comments:

Post a Comment

dojudge.