September 25, 2011

MorningMonday

ini hari isnin . hari yang mereka benci . aku pun . tapi tidak sedalam benci mereka . sebab hari ini aku cuti . aku rileks sebentar . ya . rileks lah sangat . dalam otak serabut mahu gila . sedikit lagi akan terlihat olehmu orang berlarilari bertelanjang akal waras . adui . parah . 

banyak yang aku fikir saat ini . serabut memang serabut . dengan beban belajar yang tak terhabiskan. plus 2 minggu lagi final datang . markah untuk midsem pun sial punya sikit . apa jadi nanti ? aku sudah boleh agak pun . dengan yakinnya aku akan REPEAT EXAM PAPER . damn !
itu satu cerita . cerita HATI pula tak terhabiskan juga . sebenarnya tak termulakan pun lagi . not start not even ends . perharps i am the only one in love . LOL .
dan keluhan aku seterusnya ialah duit . ini paling lah sangat palat . kalau aku yang di beri 10k pun bisa habis . bila hujung bulan barulah aku berkakai mencari orang2 yang baik hati mahu beri pinjam dan confirm ibu jadi mangsa . semua keluhan yang sama . sama . sama . sama.


pernah suatu ketika aku berfikir mahu lari dari semua ini . menyesal tak tersudahkan bila aku fikir kenapa aku ambil jalan ini . dan menyesali diri yang sedang menyesal . kerana terfikir kata ibu suatu ketika dulu "kalau sudah melihat ke hadapan jangan berpaling lagi " . 

penat.
penat yang sangat bila bertarung dengan hidup cuma untuk merasa sekelumit kesenangan di hari kemudian . hakikat yang paling palat . kalau di turutkan rasa bingai ini memang tak terhalakan hidup aku kelak . konklusinya , mahu atau tidak aku harus tetap di sini . 

dan ya.
aku masih di sini . masih menjadi orang bodoh .
cepatlah exam . aku penat jadi orang bingai palat sama itu keluhan .


 kalaulah aku ada suara sesedap dia . mustahil aku mahu hamba
di hospital . yeickkk !



No comments:

Post a Comment

dojudge.